Activitățile de relații cu publicul la Delgaz Grid, exclusiv online și telefonic

delgaz 1

Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a celor peste 3 milioane de clienți, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic, și după ridicarea Stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus.

Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online, am fost informaţi printr-un comunicat al companiei.

Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale.

„Adițional canalelor de comunicare ale furnizorilor, compania noastră pune la dispoziție și o adresă de email, programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv numerele de telefon: 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 08.00-17.00), unde pot trimite indexul citit. Din grijă pentru clienți și angajați, compania de distribuție a gazelor și energiei electrice va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință, pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane. Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24/7, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică”, se mai arată în comunicat.

În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928.

De asemenea, pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Ovidiu DUMA

Mulțumim clienților și angajaților noștri pentru înțelegerea și responsabilitatea manifestată în această perioadă specială.

3 1