Alexandru Tunaru a câştigat „Cupa Reşiţa” la şah

sah in centru 1

Candidatul de maestru Alexandru Tunaru şi-a adjudecat „Cupa Reşiţa” la şah, după o luptă strânsă cu Mihai Bolintiş. Ambii au totalizat 6 puncte (5 victorii, doua remize), dar Tunaru a avut avantajul unui coeficient de departajare uşor mai bun.

Podiumul a fost completat de maestrul Dinu-Simi Suciu. El fost urmat în clasament, cu acelaşi număr de puncte (5), de C.M. Andrei Bartha (Timişoara), Gheorghe Stroescu şi Ilie Pirvulescu (Caransebeş).

Iată şi celelalte clasamente alcătuite de organizatori:
Veterani: locul I, C.M. Mircea Tîrziu, urmat de Ioan Calomfirescu şi Marin Crăciun.
Juniori: Daniel Cristian Pădurean, urmat de Christian Arrydan Tamaş şi Alexandru David Korcsek.
Juniori 14 ani: locul I, Tudor Stănescu (Deva), urmat de Ion-Valentin Văduva şi Andrei Iulian Cristea (Caransebeş).
Copii 10 ani: locul I Bogdan Grecu (7 ani, Caransebeş), urmat de Ştefan Haramuz.
Copii 8 ani: locul I Patrick-Andreas Turi.
Feminin: locul I, Luminita-Dana Munteanu, urmată de Adina-Maria Văduva.
Junioare: Anca-Maria Teclis, urmată de Molea Stefania-Miruna.
Locul I la jucători categoria I: Gheorghe Mihai Hock.
Locul I jucători pana la categoria a II-a: Ionuţ Drăgilă.
Locul I jucători CIV<1150: Mihai Roman.
Cel mai bun nereşiţean: Onisor Drăghia (Caransebeş).
Fair Play: Lucian Floare.

Desfăşurată în aer liber din cauza pandemiei, ediţia a XV-a a „Cupei Reşiţa” a coincis cu cea de-a XV-a aniversare a Asociaţiei Judeţene de Şah Caraş-Severin. Competiţia jubiliară s-a desfăşurat pe platoul din faţa Salii Polivalente din Reşiţa şi a aliniat la start şahişti de la 7 la 78 de ani, de la maeştri FIDE până la jucători nelegitimaţi. Partidele, foarte animate, au dus în final la o ierarhie apropiată de cea a coeficienţilor valorici. Organizatorii au acordat şi frumoase premii, constând în cupe, medalii, diplome şi bani. Fondul de premiere, de aproape 4.000 lei, a fost asigurat de Primaria Reşiţa.

2 2

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

16 + four =